بررسی میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران (مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان سنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران (مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان سنندج) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران (مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران (مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران (مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان سنندج) :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۱۶

هدف این مقاله بررسی میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان سنندج ) بوده است. روش پژوهش، بر اساس هدف کاربردی و بر اساس جمع آوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری کلیه معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی در شهرستان سنندج می باشد که در هنگام پژوهش تعداد آن ها طبق اعلام آموزش و پرورش شهرستان سنندج، ۸۷۳ بودند و از این تعداد ۱۲۰ نفر با روش نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری جهت انجام پژوهش انتخاب شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد بود. پایایی پرسشنامه باآلفای کرونباخ ارزیابی گردید که برای پرسشنامه بیش از ۳۲ % بدست آمد. برای بررسی نرمال بودن داده ها ازآزمون های گولموگروف اسمیرنوف، و برای آزمون فرضیه ها از آزمون آزمون تی تک نمونه ای استفاده شد. در این رابطه نتایج نشان داد که میزان توجه به ساحت های شش گانه علوم تربیتی در برنامه های درسی مقطع ابتدایی کمی بیشتر از حد متوسط است و از دیدگاه معلمان و مدیران میزان دستیابی به ساحت های تربیتی دوره ابتدایی شهرستان سنندج مطلوب ارزیابی شده است. همچنین از دیدگاه معلمان و مدیران میزان دستیابی به ساحت های تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی ، ساحت های تربیتی زیستی و بدنی مطلوب ارزیابی شده است؛ میزان دستیابی به ساحت های تربیتی زیباشناسی و هنری، ساحت های علمی و فناورانه و نیز ساحت های علمی و فناورانه نسبتا مطلوب ارزیابی شده است؛ میزان دستیابی به ساحت های اقتصادی و حرفه ای دوره ابتدایی شهرستان سنندج نامطلوب ارزیابی شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.