از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی :

تعداد صفحات : ۳۳

چکیده: مساله این تحقیق تبیین چگونگی تاثیرپذیری رشته مدیریت­دانش از تئوری­دانش (یا معرفت­شناسی) و ترسیم خط سیر این تاثیرپذیری است. هدف اولیه از طرح این مساله، ارائه یک مدل مفهومی از تاثیرات تئوری­دانش بر مدیریت­دانش و بیان قضایا و احکامی است که خط سیر تاثیر را نشان می­دهد. برای حل این مساله و رسیدن به هدف تحقیق، ادبیات مرتبط با مبانی معرفت­شناسی مدیریت­دانش موجود مرور شد. با بررسی دقیق مباحث مطرح شده در رابطه با تعریف دانش، طبقه­بندی و نحوه تحقق آن، رابطه مستقیم بین معرفت­شناسی و مدیریت­دانش محرز گردید. با بررسی پارادایم­های موجود در مدیریت­دانش و رشته­های مرتبط با آن، رابطه غیر مستقیم معرفت­شناسی با مدیریت­دانش از طریق پارادایم­ها و نظریه­های مستقر در سایر علوم مرتبط نیز بدست آمد. این روابط کشف شده به صورت ۱۴ قضیه بسیط مطرح و سپس در قالب یک مدل مفهومی ارائه گردید. از ترکیب این قضایاشش قضیه ترکیبی بدست آمد که مساله تحقیق را تبیین می­کند. در نهایت کلیه قضایا در قالب یک قضیه تجمیع شد و در به صورت یک نظریه مقدماتی پیرامون خط سیر تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی ارائه گردید. از این مدل می­توان برای بازخوانی و بازسازی نظریه­های مدیریت­دانش و بسط و گسترش این رشته بر مبنای معرفت شناسی­های رقیب استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.