کلید زنی با روش کنترل فاز جهت کاهش جریان هجومی و جلوگیری از عملکرد نادرست رله های اضافه جریان در ترانسفورماتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کلید زنی با روش کنترل فاز جهت کاهش جریان هجومی و جلوگیری از عملکرد نادرست رله های اضافه جریان در ترانسفورماتور دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کلید زنی با روش کنترل فاز جهت کاهش جریان هجومی و جلوگیری از عملکرد نادرست رله های اضافه جریان در ترانسفورماتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کلید زنی با روش کنترل فاز جهت کاهش جریان هجومی و جلوگیری از عملکرد نادرست رله های اضافه جریان در ترانسفورماتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کلید زنی با روش کنترل فاز جهت کاهش جریان هجومی و جلوگیری از عملکرد نادرست رله های اضافه جریان در ترانسفورماتور :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۱۰

فناوری کلیدزنی با کنترل فاز یک روش جایگزین برای کاهش جریان هجومی با کنترل کلید قدرت برای قطع یا وصل در زوایای از پیش تعیین شده فاز جریان یا ولتاژ است. در این مقاله، یک روش کلیدزنی مبتنی بر کنترل فاز برای ترانسفورماتور بدون بار سه فاز با سیم پیچ های اتصال ستاره در سمت اولیه پیشنهاد شده است. روش مذکور می تواند جریان هجومی حدود ۴۶ درصد کاهش دهد. این روش مستقل از شارهای باقیمانده در هسته های آهنی است. زاویه بهینه وصل کلید، با تحلیل نظری بر اساس مدل مدار معادل ترانسفورماتور بدون بار به دست می آید. همچنین مقایسه روش پیشنهادی و روش کلیدزنی تصادفی نیز با در نظر گرفتن شار باقیمانده ارائه شده است. یک مدل شبیه سازی برای محاسبه دامنه جریان های هجومی در برابر شارهای باقیمانده مختلف هنگام استفاده از روش کلیدزنی کنترل شده فاز پیشنهادی و روش کلیدزنی تصادفی ایجاد شده است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که روش پیشنهادی می تواند جریان هجومی را که با دامنه زیاد، علاوه بر تهدید ایمنی سیستم قدرت و ترانسفورماتورها، ممکن است منجر به عملکرد نادرست رله های اضافه جریان، در مقابل خطای اتصال کوتاه داخلی در ترانسفورماتورها نیز شود، را بسیار محدود کند. یک تست با تجهیزات واقعی طراحی شده و تعدادی اندازه گیری انجام می شود. نتایج تجربی با تحلیل نظری و نتایج شبیه سازی به خوبی مطابقت دارد که اثربخشی و عملی بودن روش پیشنهادی را تایید می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.