توسعه یک رویکرد جدید یادگیری جمعی برای انتخاب پورتفوی سهام با استفاده از ماشین بردار پشتیبان چند کلاسه و الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه یک رویکرد جدید یادگیری جمعی برای انتخاب پورتفوی سهام با استفاده از ماشین بردار پشتیبان چند کلاسه و الگوریتم ژنتیک دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه یک رویکرد جدید یادگیری جمعی برای انتخاب پورتفوی سهام با استفاده از ماشین بردار پشتیبان چند کلاسه و الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه یک رویکرد جدید یادگیری جمعی برای انتخاب پورتفوی سهام با استفاده از ماشین بردار پشتیبان چند کلاسه و الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه یک رویکرد جدید یادگیری جمعی برای انتخاب پورتفوی سهام با استفاده از ماشین بردار پشتیبان چند کلاسه و الگوریتم ژنتیک :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۳۲

امروزه در بازارهای مالی حجم و سرعت معاملات افزایش چشم گیری یافته است و دچار تغییر و تحولات گسترده ای شده است. تعیین استراتژی مناسب برای خرید و فروش در بورس اوراق بهادار وقتی با روندهای افزایشی وکاهشی یا نوسانی مواجه هستند بسیار مهم می باشد .لذا برای انتخاب یک استراتژی مناسب، استفاده از مدل های پیچیده فراابتکاری استفاده می شود. در این تحقیق تلاش می-شود تا با توسعه روش جدید انتخاب و بهینه سازی پرتفوی سهام مبتنی بر الگوریتم یادگیری جمعی و ژنتیک به منظور انتخاب بهترین استراتژی معاملاتی برای کسب بازدهی بیشتر و ریسک کمتر استفاده کرد. برای پیش بینی بازده و دریافت سیگنال خرید از ترکیب الگوریتم ماشین بردار پشتیبان شش کلاسه(SVM) و برای بهینه سازی قواعد معاملاتی از الگوریتم پویای ژنتیک استفاده شد ه است. برای بهبود دقت طبقه بندی بازده در این تحقیق از روش های یادگیری جمعی شامل Bagging، یکی از الگوریتم های مبتنی بر Ensemble Learning استفاده شده است .داده های مربوط به هر سهم و متغیرهای بنیادی، در یک بازه زمانی روزانه بین سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ به عنوان داده های آموزش و آزمون استفاده می شود. نتایج بدست آمده درمقایسه با روش های سنتی نتایج امیدوارکننده ای داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.