بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان شهر ایلام در سال ۱۴۰۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان شهر ایلام در سال ۱۴۰۰ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان شهر ایلام در سال ۱۴۰۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان شهر ایلام در سال ۱۴۰۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان شهر ایلام در سال ۱۴۰۰ :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۲۱

هدف پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت درنوجوانان شهر ایلام بود. پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه نوجوانانشهر ایلام می باشد. به منظور انجام پژوهش حاضر تعداد ۲۰۰ نوجوان به شیوه نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند وپرسشنامه های تنظیم هیجان، ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در اختیار آنها قرار گرفت. پس از جمع آوریاطلاعات، داده ها بوسیله نرم افزار SPSS و آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چندمتغیره مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که بین ویژگی شخصیتی برون گرایی، توافق جویی، وجدانی بودن و تنظیم هیجان با اعتیاد به اینترنت رابطه منفی وجود دارد و بین ویژگی شخصیتی روان رنجوری و باز بودن به تجربه با اعتیاد به اینترنت رابطه مثبتوجود دارد. به علاوه بر اساس نتایج حاضر تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجواناننقش میانجی گری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.