اثربخشی مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در آموزش های مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در آموزش های مجازی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در آموزش های مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در آموزش های مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در آموزش های مجازی :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۲۹

تحقیق حاضر درصدد است به اثربخشی مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در آموزش های مجازی بپردازد ، پژوهش حاضر ازنوع شبه آزمایشی است که از طرح پیش آزمون -پس آزمون با گروه گواه استفاده می شود. جامعه آماری این تحقیق کلیه ی دانش آموزان منطقه ۱۷ شهر تهران می باشد. از این جامعه با روش نمونه گیری در دسترس۱۰۰نفر انتخاب شد؛ که ۵۰ نفر به عنوان گروه کنترل و ۵۰ نفر به عنوان گروه آزمایش انتخاب می شوند. ابزار اندازه گیری در این تحقیق مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف (۱۹۸۹) ، پرسشنامه سلامت اجتماعی (کییز؛(۱۹۹۸ ، پرسشنامه استاندارد مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت (۱۹۹۰) نسخه دانش آموزان می باشد که روایی آن ها به ترتیب ۰/۷۰ ، ۰/۸۰ ، ۰/۸۰ برآورد و پایایی آن ها با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت ، برای تجزیه تحلیل داده ها در این تحقیق از آمار توصیفی برگرفته از پرسشنامه که شامل فراوانی ، درصد فراوانی ، میانگین و سایر آزمون ها استفاده شده است و با استفاده از نرم افزار SPSS به تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه پرداخته می شود.ماحصل یافته ها نشان میدهد که بین نمره های دو گروه، از لحاظ نمره ی سلامت روان دانش آموزان در آموزش های مجازی تفاوت معنیداری در سطح p<0/001 وجود دارد. برای بررسی تاثیر مولفه های بهزیستی روانشناختی بر سلامت روان دانش آموزان در آموزش های مجازی می توان اشاره کرد که میزان میانگین به دست آمده در گروه پیش آزمون و پس آزمون نشان می دهد که آن دسته از دانش آموزان که از آموزش ها و پکیج های بهزیستی روانشناختی استفاده کرده اند میزان ارتباط مثبت با دیگران ، خود پذیری ، خودمختاری ، هدفمندی در زندگی ، تسلط بر محیط ، رشد شخصی بالایی نسبت به سایر دانش آموزان برخوردارند واین امر موجب ارتقای میزان سلامت روان و سلامت اجتماعی آنان می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.