بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) از دیدگاه مدیران شرکت های شهرک صنعتی شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) از دیدگاه مدیران شرکت های شهرک صنعتی شیراز دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) از دیدگاه مدیران شرکت های شهرک صنعتی شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) از دیدگاه مدیران شرکت های شهرک صنعتی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) از دیدگاه مدیران شرکت های شهرک صنعتی شیراز :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۸

هدف از این مطالعه، بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) از دیدگاه مدیران شرکت های شهرک صنعتی شیراز بودهاست. روش تحقیق، همبستگی از شاخه میدانی و از لحاظ ماهیت، کاربردی و از نظر زمان، مقطعی می باشد. جامعه آماری عبارت است از کلیه کارشناسان ومدیران با تجربه و مطلع در حوزه موضوع تحقیق و همچنین درگیر در یکی از فرایندهای اصلی هزینه یابی در شرکت های شهرک صنعتی شیراز که تعداد آنهاحدود ۱۱۰ نفر بوده و با توجه حجم کم جامعه آماری، در این مطالعه از روش سرشماری استفاده و کل جامعه آماری به عنوان نمونه در نظر گرفته شده است. برای بررسی فرضیات تحقیق از آزمون تی تک نمونه ای و برای رتبه بندی تاثیر عوامل از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج آزمون تی تک نمونه ای نشان داده است که عوامل سازمانی، محیطی، عوامل فنی و عوامل فردی بر پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا در شرکت های شهرک صنعتی شیراز تاثیرمعناداری داشته اند و همچنین نتایج آزمون فریدمن نیز نشان داده که عوامل سازمانی دارای رتبه بالاتری به لحاظ تاثیرگذاری بر پیاده سازی هزینه یابی بر مبنایفعالیت زمانگرا بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.