نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در آئینهای اجتماعی؛ مطالعه موردی تشییع جنازه ۱۷۵ شهید غواص
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در آئینهای اجتماعی؛ مطالعه موردی تشییع جنازه ۱۷۵ شهید غواص دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در آئینهای اجتماعی؛ مطالعه موردی تشییع جنازه ۱۷۵ شهید غواص کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در آئینهای اجتماعی؛ مطالعه موردی تشییع جنازه ۱۷۵ شهید غواص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در آئینهای اجتماعی؛ مطالعه موردی تشییع جنازه ۱۷۵ شهید غواص :
تعداد صفحات : ۳۳
بسیج و سازماندهی افراد و گروهها یکی از امکانهایی است که بهوسیله رسانههای اجتماعی تسهیل شده است و میتواند همانند هر پدیدهای فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع داشته باشد، لذا مقاله پیشِرو بهدنبال شناخت نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در آئینهای اجتماعی است و بهصورت موردی پدیده تشییع جنازه ۱۷۵ شهید غواص را مورد مطالعه قرار داده است. این پژوهش، با روش کیفی و از طریق تکنیک مصاحبه عمیق انجام گرفته است. بر اساس قاعده اشباع نظری و به روش نمونهگیری هدفمند، دیدگاههای ۱۰ نفر از صاحبنظران رشته ارتباطات و متخصصان حوزه رسانههای اجتماعی موبایلی گردآوری شد. پس از جمعآوری دادهها، کدگذاری و مقولهبندی، ۱۰ کد انتخابی شامل «بسترسازی»، «همافزایی»، «سرعتدهی»، «تسهیلکنندگی»، «ایجاد ارتباط و شبکهسازی»، «کاربرسازی »، «چسبندگی»، «مدیریت»، «تغییر ذائقه خبری» و «آئینسازی» استخراج شد. با توجه به نتایج این پژوهش، سه کد انتخابی نقش «بسترسازی»، «همافزایی» و «مدیریت» رسانههای اجتماعی موبایلی با نقش این رسانهها در هدایت جریانهای اصلی تولید اخبار مراسم تشییع ۱۷۵ شهید غواص بهسمت نهادهای اصلی تولید اخبار مرتبط بودند. سه کد انتخابی «سرعتدهی»، «ارتباطات و شبکهسازی» و «آئینسازی» رسانههای اجتماعی موبایلی با نقش این رسانهها در شیوههای پوشش اخبار مرتبط بودند و چهار کد انتخابی «تسهیلکنندگی»، «کاربرسازی»، «چسبندگی» و «تغییر ذائقه خبری» رسانههای اجتماعی موبایلی با نقش این رسانهها در نحوه مصرف اخبار مرتبط بودند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.