ارائه یک رویکرد ساده برای مدیریت فشار و نشت در شبکه‌های توزیع آب واقعی با برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه شیرها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک رویکرد ساده برای مدیریت فشار و نشت در شبکه‌های توزیع آب واقعی با برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه شیرها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک رویکرد ساده برای مدیریت فشار و نشت در شبکه‌های توزیع آب واقعی با برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه شیرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک رویکرد ساده برای مدیریت فشار و نشت در شبکه‌های توزیع آب واقعی با برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه شیرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک رویکرد ساده برای مدیریت فشار و نشت در شبکه‌های توزیع آب واقعی با برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه شیرها :

تعداد صفحات : ۲۰

مدیریت فشار یک روش کارا و ارزان برای کاهش نشت در شبکه‌های توزیع آب است که با بهره‌برداری اصولی شیرها، پمپ‌ها، مخازن و تانک‌ها ممکن می‌باشد. در شبکه‌های توزیع آب، شیرهای زیادی وجود دارند که صرفاً برای انجام تعمیرات در صورت اتفاق مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله یک رویکرد ساده برای مدیریت فشار و نشت در شبکه‌ها با برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه شیرهای موجود ارائه شده است. برای این منظور با بکارگیری شاخص‌ مکانیابی شیرها، موقعیت بهینه شیرهای فرضی تعیین و میزان بازشدگی آنها در حالت‌های حداقل، متوسط و حداکثر مصرف بهینه شده است. بهینه‌سازی با تلفیق الگوریتم‌های دسته ذرات و جامعه مورچگان و شبیه‌ساز EPANET در محیط MATLAB انجام شده است. روش پیشنهادی بر روی دو شبکه نمونه و واقعی اجرا شده است. نتایج نشان می‌دهد که در حالت‌های متوسط و حداکثر مصرف، بهبود قابل توجهی در عملکرد هر دو شبکه ایجاد شده است، بطوری‌که قابلیت اطمینان شبکه توزیع آب شهر مراغه به ترتیب ۲۲ و ۲۴ درصد و نشت در آن به ترتیب ۳۱ و ۲۰ درصد نسبت به حالت پایه بهبود یافته است. در مجموع با بکارگیری این رویکرد، می‌توان با تنظیم دستی تعدادی از شیرهای منتخب موجود در شبکه‌های واقعی عملکرد آنها را بهبود داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.