ارائه الگویی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه الگویی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه الگویی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه الگویی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه الگویی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی :

تعداد صفحات : ۱۸

تجارت خدمات طی چند دهه اخیر، به‌ویژه در کشورهای درحال‌توسعه دارای روندی رو به رشد بوده است. صادرات خدمات علاوه بر توسعه بخش کالایی، باعث اشتغال‌زایی، بهبود تراز تجاری و رشد اقتصادی کشورها می‌شود. در این پژوهش الگو توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی طراحی شد. ایـن تحقیـق از حیـث هدف، کاربـردی و از حیـث روش، پیمایشـی اسـت و بـا مطالعـات کتابخانه‌ای و مصاحبه صورت پذیرفت. درنهایت در بخش مصاحبه ۲۰ نفر از خبرگان و متخصصان باتجربه شناسایی شدند که حاضر به همکاری با محقق گردیدند پس از مطالعه مبانی نظری، بر مبنای مجهولات ادبیات تحقیق، سؤالات مصاحبه طراحی و پس از انجام مصاحبه نیمه ساختاریافته و تجزیه‌وتحلیل آن، عوامل تأثیرگذار شناسایی و ازنظر خبرگان به تائید رسیده است. جامعه آماری شامل خبرگان شرکت‌های فعال صادرکننده خدمات فنی مهندسی بود. پس از احصاء عوامل، تحلیل عاملی انجام‌شده و برای هر عامل ضریب مسیر طراحی گردید. عوامل ۱- استاندارد، ۲- فنی، ۳- سیاسی و ۴- مدیریت بازرگانی به ترتیب عوامل اصلی مؤثر بر توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی تعیین شدند. عامل استاندارد با چهار مؤلفه ۱- خدمات، ۲- رویه مدیریتی، ۳- تجهیزات سنگین و ۴- تجهیزات سبک؛ بخش فنی با چهار مؤلفه ۱-ارتباط فنی، ۲-دانش کارکنان، ۳-تجهیزات به‌روز و ۴- تجربه کارکنان؛ عوامل سیاسی با چهار مؤلفه ۱- اصلاح دیدگاه، ۲-کسب لابی، ۳-توجه به کشورهای کمتر توسعه‌یافته و ۴- ارتباطات مالی و عامل مدیریت بازرگانی با چهار مؤلفه ۱- انتخاب شیوه صحیح صادرات، ۲- حضور در تصمیمات کلان، ۳- برند سازی و ۴- به‌روزرسانی و تخصص، به‌عنوان عوامل مؤثر بر توسعه صادرات فنی مهندسی تعیین شدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.