پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین منتزر و همکاران ۲۰۰۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

 پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین منتزر و همکاران ۲۰۰۱ یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین منتزر و همکاران ۲۰۰۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین منتزر و همکاران ۲۰۰۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین منتزر و همکاران ۲۰۰۱ :

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین توسط منتزر و همکاران در سال (۲۰۰۱) به منظور سنجش مدیریت زنجیره تامین طراحی و تدوین شده است.

سوالات و مولفه های پرسشنامه:

این پرسشنامه دارای ۳ سوال می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند (آیا شرکت شما دارای منابع مشترک در حوزه های حمل و نقل، بازار، خدمات با کیفیت و سایر موارد با تامین‌کنندگان ‌می‌باشد؟) به سنجش مدیریت زنجیره تامین می پردازد.

تعریف مفهومی پرسشنامه 

مدیریت زنجیره تامین: مدیریت زنجیره تامین فرآیند برنامه ریزی، پیاده سازی و کنترل عملیات زنجیره تامین به کاراترین شکل ممکن است ، مدیریت زنجیره تامین شامل عملیات انتقال و ذخیره کردن مواد خام، کالاهای نیم ساخته و محصولات نهائی از مبدا اولیه تا مصرف کننده نهائی است. تعریف انجمن حرفه ای آمریکا بیان کننده آن است که مدیریت زنجیره تامین برنامه ریزی و مدیریت تمام فعالیت ها شامل منبع یابی ، تدارکات تسعیر  مدیریت آماد را در بر می گیرد. این مساله هم چنین شامل همکاری و هماهنگی با شرکاء زنجیره، که می توانند تامین کننده، واسط، سرویس دهندگان ثالث و مشتریان باشند می گردد. مدیریت زنجیره تامین مدیریت عرضه و تقاضا را در تمام سازمان های زنجیره ادغام می کند. مدیریت زنجیره تامین مجموعه ای از نگرش هاست که برای یکپارچگی اثربخش بین تامین کنندگان، تولید کنندگان ، انبارها و فروش گاه ها بکارگرفته می شوند تا کالاهای تجاری در بهترین مقدار و بهترین مکان و بهترین زمان تولید و توزیع شوند به گونه ای که هزینه های در کل سیستم ضمن افزایش سطح خدمات کاهش یابند. کارکرد مدیریت زنجیره تامین برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگ کردن کلیه فعالیت های زنجیره تامین است، امروزه مفهوم مدیریت زنجیره تامین به نگرش سیستمی کلانی برمی گردد تمامی زنجیره تامین را مدیریت می کند.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه 

منظور از مدیریت زنجیره تامین نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۳ گویه ای پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین می دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه 

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی  پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: تک عاملی

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

مقاله بیس: دارد ( یک مقاله انگلیسی)

 گارانتی: دارد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.