بررسی ارتباط بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری :

پیش‌زمینه و هدف: دانشجویان پرستاری، به‌عنوان پرستاران آینده، نقش عمده‌ای در ارتقاء سلامت جامعه دارند. آن‌ها با اتخاذ سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی می‌توانند بر رفتارهای سلامتی و انگیزش پیشرفت، نه‌تنها در زندگی شخصی خود، بلکه در رفتارها و سبک زندگی افراد دیگر نیز تأثیر بگذارند. هدف از انجام این پژوهش، تعیین ارتباط بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت و انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری بود.
مواد و روش کار: این پژوهش از نوع توصیفی – مقطعی می‌باشد که بر روی ۱۶۴ نفر از دانشجویان پرستاری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در سال ۱۴۰۰ انجام شد. داده‌ها با استفاده از پرسشنامه‌های مشخصات دموگرافیک، سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت Walker و انگیزه پیشرفت Hermans گردآوری گردید. داده‌ها توسط نرم‌افزار SPSS نسخه ۱۹ با استفاده از روش‌های آماری توصیفی و استنباطی تحلیل شد.
یافته‌ها: میانگین نمره سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت دانشجویان پرستاری ۹۲/۲۰±۳۵/۱۲۷ و میانگین نمره انگیزش پیشرفت ۴۲/۶±۷۰/۷۸ به دست آمد. در بین زیرگروه‌های سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت، بالاترین میانگین مربوط به بعد خودشکوفایی و پایین‌ترین میانگین مربوط به بعد ورزش بود. همچنین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت دانشجویان و ابعاد خودشکوفایی و بین فردی با انگیزش پیشرفت رابطه مستقیم و معناداری داشت (۰۵/۰>P).
نتیجه‌گیری: میانگین نمره سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری در حد سطح متوسط بود و بین سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت با انگیزش پیشرفت ارتباط وجود داشت. به بیانی دیگر هر چه سبک زندگی بهتر، انگیزش پیشرفت بالاتر بود. بنابراین می‌توان با برنامه‌ریزی در راستای بهبود سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت دانشجویان، انگیزش پیشرفت آنان را افزایش داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.