پیش‌بینی سنکوپ وازوواگال بر اساس متغیرهای گوش به ‌زنگی بدنی و ناگویی هیجانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش‌بینی سنکوپ وازوواگال بر اساس متغیرهای گوش به ‌زنگی بدنی و ناگویی هیجانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش‌بینی سنکوپ وازوواگال بر اساس متغیرهای گوش به ‌زنگی بدنی و ناگویی هیجانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش‌بینی سنکوپ وازوواگال بر اساس متغیرهای گوش به ‌زنگی بدنی و ناگویی هیجانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش‌بینی سنکوپ وازوواگال بر اساس متغیرهای گوش به ‌زنگی بدنی و ناگویی هیجانی :

مقدمه: سنکوپ وازوواگال شایع ترین نوع سنکوپ است است و حملات سنکوپ مکرر می‌تواند تأثیر عمیقی بر کیفیت زندگی مبتلایان داشته باشد. پژوهش حاضر با هدف پیش‌بینی سنکوپ وازوواگال بر اساس متغیرهای گوش به‌زنگی بدنی و ناگویی هیجانی انجام شد.
روش بررسی: مطالعه حاضر از نوع مورد- شاهدی بود. جامعه آماری مطالعه حاضر شامل بیماران مبتلا به سنکوپ وازوواگال مراجعه‌کننده به بیمارستان مرکز قلب تهران در سال ۱۴۰۰ می‌باشد. به شیوه نمونه‌گیری هدفمند، تعداد ۵۰ بیمار مبتلا به سنکوپ وازوواگال و ۵۴ فرد سالم انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها شامل مقیاس گوش به زنگی بدنی و مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو بود. تحلیل داده‌ها با روش‌ آماری تحلیل رگرسیون لجستیک و با استفاده از نرم‌افزارversion 16 SPSS در سطح ۰/۰۵ انجام شد.
نتایج: نتایج آزمون هاسمر لمشو (۰/۲۵۵P=, χ۲=۳/۰۷ ) نشان‌دهنده نیکویی برازش مدل بود. طبق نتایج آزمون رگرسیون لجستیک، برآورد ضریب برای ناگویی هیجانی ۰/۰۵۳- و برای گوش به زنگی بدنی ۰/۰۱۷- بود.
نتیجه‌گیری: بر اساس نتایج حاصل، در بیماران سنکوپ وازوواگال با طراحی اقداماتی مبتنی بر بهبود ناگویی هیجانی و گوش به زنگی بدنی می‌توان آن‌ها را در جهت بهبودی و کاهش حملات سنکوپ یاری رساند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.