پیش‌بینی بهزیستی اجتماعی براساس ذهن‌آگاهی، هویت اجتماعی و معنویت گرایی دانشجویان دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش‌بینی بهزیستی اجتماعی براساس ذهن‌آگاهی، هویت اجتماعی و معنویت گرایی دانشجویان دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش‌بینی بهزیستی اجتماعی براساس ذهن‌آگاهی، هویت اجتماعی و معنویت گرایی دانشجویان دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش‌بینی بهزیستی اجتماعی براساس ذهن‌آگاهی، هویت اجتماعی و معنویت گرایی دانشجویان دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش‌بینی بهزیستی اجتماعی براساس ذهن‌آگاهی، هویت اجتماعی و معنویت گرایی دانشجویان دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ :

سابقه و هدف: تأثیر عمیق و حیاتی روابط اجتماعی بر سلامت روان و بهبود زندگی افراد امری ثابت‌ شده است. بنابراین وجود یه زیست اجتماعی سالم و یا بهزیستی اجتماعی جزئی جدایی‌ناپذیر از حفظ سلامت است و برخی سازه ها و عوامل هستند که بر بهزیستی اجتماعی تاثیر گذارند. هدف پژوهش حاضر پیش بینی بهزیستی اجتماعی براساس ذهن آگاهی، هویت اجتماعی و معنویت گرایی دانشجویان دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بود.
روش بررسی: طرح پژوهش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان دانشگاه قم بودند که با روش نمونه گیری دردسترس ۳۵۷ نفر در پژوهش مشارکت داشتند. به منظور جمع آوری داده ها از پرسش نامه های بهزیستی اجتماعی کیز، پرسشنامه ذهن آگاهی فرایبورگ، پرسشنامه هویت اجتماعی جکینز، صفاری نیا و پرسشنامه معنویت پارسیان و دوئینگ استفاده شد. داده ها با استفاده از نرم افزار spss 26 و آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی چندگانه تحلیل شدند.
یافته ها: نتایج حاصل از رگرسیون نشان داد: از بین مولفه های ذهن آگاهی، پذیرش به تنهایی %۸۱/۱۶ از واریانس بهزیستی اجتماعی را تبیین می‌نماید. و از بین مولفه های هویت اجتماعی، هویت فردی و هویت اجتماعی هریک به تنهایی به ترتیب قادرند،% ۵۴/۱۳ و% ۳۰/۶ از واریانس بهزیستی اجتماعی را تبیین نمایند. در بین مولفه های معنویت، خودآگاهی و فعالیت های معنوی هریک به تنهایی قادرند قادرند، به ترتیب% ۵۳/۱۲ و %۴۶/۲ از واریانس بهزیستی اجتماعی را تبیین نمایند(p).
نتیجه گیری: براساس نتایج پژوهش مهارت ذهن آگاهی، تقویت هویت اجتماعی و برنامه های معنویت محور، باعث بالا رفتن سطح بهزیستی اجتماعی دانشجویان می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.