بررسی دانش، نگرش و رفتار معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان در‌خصوص پیشامدهای اورژانسی بیماری صرع و آسم در مدارس در سال ۱۳۹۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دانش، نگرش و رفتار معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان در‌خصوص پیشامدهای اورژانسی بیماری صرع و آسم در مدارس در سال ۱۳۹۹ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دانش، نگرش و رفتار معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان در‌خصوص پیشامدهای اورژانسی بیماری صرع و آسم در مدارس در سال ۱۳۹۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دانش، نگرش و رفتار معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان در‌خصوص پیشامدهای اورژانسی بیماری صرع و آسم در مدارس در سال ۱۳۹۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دانش، نگرش و رفتار معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان در‌خصوص پیشامدهای اورژانسی بیماری صرع و آسم در مدارس در سال ۱۳۹۹ :

زمینه و هدف: با توجه به شیوع پیشامدهای اورژانسی در مدارس و نقش کلیدی معلمان در پیشگیری و برخورد با این رویدادها، پژوهش حاضر با هدف تعیین دانش، نگرش و رفتار معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان در‌خصوص پیشامدهای اورژانسی بیماری صرع و آسم در مدارس ابتدایی انجام شد.
روش بررسی: مطالعه توصیفی حاضر در میان ۱۰۱ نفر از معلمان مدارس ابتدایی شهر رفسنجان به روش سرشماری در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ انجام شد. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسش‌نامه محقق‌ساخته دانش، نگرش و رفتار در‌خصوص بیماری آسم و صرع و پیشامدهای اورژانسی متعاقب آن‌ها بود. داده‌ها به کمک نرم‌افزار SPSS ‌نسخه ۱۸ و آزمون‌های آماری همبستگی پیرسون، تی‌مستقل و آنالیز واریانس یک‌طرفه در سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ انجام شد.
یافته‌ها: میانگین نمره دانش، نگرش و رفتار معلمان در‌خصوص بیماری صرع به‌ترتیب برابر ۹/۷۷، ۳/۶۸ و ۷/۷۲ و در‌خصوص بیماری آسم برابر ۶/۷۳، ۵/۸۱ و ۶/۷۱ از ۱۰۰ بود. بین میانگین نمره رفتار معلمان در‌خصوص بیماری صرع با سن (۲۲۱/0r=‌، ۰۲۷/۰=P) همبستگی و با سطح تحصیلات (۱۳/۳ F=، ۰۲۹/۰=‌P) ارتباط آماری معناداری مشاهده شد. همچنین بین میانگین نمره دانش معلمان در‌خصوص بیماری آسم با سطح تحصیلات (۸۵/۲ F=، ۰۴۱/۰=‌P) اختلاف معنادار و بین نمره رفتار معلمان درخصوص آسم با سابقه کار (۳۰۳/۰‌r=، ۰۰۲/۰=‌P) همبستگی آماری معناداری مشاهده شد.
نتیجه‌گیری: براین‌اساس، طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمایشات آموزشی و بازآموزی، خصوصاً برای معلمان با سن و سابقه کار کمتر پیشنهاد می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.