بیان بیش از حد Hsa-miR-30a-5p و آزواسپرمی غیر انسدادی: مطالعه مورد-شاهدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بیان بیش از حد Hsa-miR-30a-5p و آزواسپرمی غیر انسدادی: مطالعه مورد-شاهدی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بیان بیش از حد Hsa-miR-30a-5p و آزواسپرمی غیر انسدادی: مطالعه مورد-شاهدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بیان بیش از حد Hsa-miR-30a-5p و آزواسپرمی غیر انسدادی: مطالعه مورد-شاهدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بیان بیش از حد Hsa-miR-30a-5p و آزواسپرمی غیر انسدادی: مطالعه مورد-شاهدی :

مقدمه: مطالعات حیوانی و انسانی نشان داده‌اند که کاهش بیان ژن KDM3A یکی از دلایل اصلی در ناباروری مردان بخصوص در آزواسپرمی غیر انسدادی (NOA) می‌باشد. نقش تنظیمی Micro-RNA ها در ابتلا به ناباروری مردان مورد بررسی قرار گرفته است.
هدف: میزان بیان hsa-miR-30a-5p در مردان آزواسپرمی به ‌منظور پیدا کردن ارتباط این miRNA با ناباروری مردان سنجیده شد.
مواد و روش ها: ۳۰ مرد مبتلا به آزواسپرمی شامل ۱۹ فرد NOA و ۱۱ فرد آزواسپرمی انسدادی (OA) به ‌عنوان گروه کنترل انتخاب شدند. miRNA با توانایی ذاتی برای هدف قرار دادن رونوشت ژن KDM3A از طریق تجزیه ‌و تحلیل گستره بیوانفورماتیکی شناسایی شد. برای ارزیابی سطح بیان hsa-miR-30a-5p از تکنیک Reverse Transcriptase Quantitative Polymerase Chain Reaction) RT-qPCR) استفاده شد. تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها انجام و میزان بیان hsa-miR-30a-5p بین افراد NOA و OA مقایسه گردید.
نتایج: مطالعات In-silico، hsa-miR-30a-5p را به ‌عنوان بهترین miRNA با توانایی هدف قرار دادن رونوشت KDM3A پیشنهاد کرد. تجزیه ‌و تحلیل بیان hsa-miR-30a-5p حاکی از بیان بیش‌ از حد این miRNA در مردان NOA در مقایسه با مردان OA بود (۰۴/۰ = p).
نتیجه گیری: Hsa-miR-30a-5p در مردان NOA بیش از افراد شاهد بیان شد. Hsa-miR-30a-5p می‌تواند رونوشت ژن KDM3A را هدف قرار دهد و بیان آن را سرکوب کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.