ارائه مدل اختلالات یادگیری بر اساس کمال‌گرایی و سبک فرزندپروری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل اختلالات یادگیری بر اساس کمال‌گرایی و سبک فرزندپروری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل اختلالات یادگیری بر اساس کمال‌گرایی و سبک فرزندپروری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل اختلالات یادگیری بر اساس کمال‌گرایی و سبک فرزندپروری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل اختلالات یادگیری بر اساس کمال‌گرایی و سبک فرزندپروری :

هدف: اختلال یادگیری، گـستره‌ای وسیع‌تر از مشکلات تحصیلی را شامل می‌شود و نیازمند توجه به حوزه‌های اجتمـاعی، خـانوادگی، عاطفی و رفتاری زندگی کودک در بافت خانواده است. امروزه یکی از موضوعات اساسی در حوزه آسیب‌های اجتماعی شیوه فرزندپروری والدین است و از طرفی نیز والدین کمال‌گرا ممکن است آرمان‌ها و آرزوهایی که خود نتوانسته اند به آن برسند به فرزندان خود اعمال کنند و به صورت انتقادی فرزندانشان را ارزیابی می‌کنند. بنابراین در پژوهش حاضر قرار است که به ارائه مدل اختلالات یادگیری بر اساس کمال‌گرایی و سبک فرزندپروری پرداخته شود.
مواد و روش ها: روش تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ روش گردآوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی می‌باشد. جامعه آماری شامل تمامی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم و ششم ابتدایی مشغول به تحصیل در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شهر کرمانشاه می‌باشد. نمونه آماری پژوهش، ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان دختر از میان جامعه آماری می‌باشد. روش نمونه‌گیری در پژوهش حاضر، روش نمونه گیری در دسترس است. ابزار گردآوری اطلاعات نیز پرسشنامه مشکلات یادگیری ویلکات و همکاران(۲۰۱۱)، پرسشنامه سبک فرزندپروری بامریند و پرسشنامه چندگانه کمال‌گرایی هویت و فلت(۱۹۹۱) بوده است.
یافته ها: اختلالات یادگیری در دانش‌آموزان بر اساس کمال‌گرایی و سبک‌های فرزند پروری به درستی پیش بینی گردید.
نتیجه گیری: در نهایت این نتیجه حاصل شده‌است که ارتباط با والدین در پیش بینی اختلالات یادگیری سهم دارد، کمال‌گرایی در پیش‌بینی اختلالات یادگیری سهم دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.