مطالعه پارامترهای کیفی آب تالاب انزلی با استفاده از یک روش پیشنهادی برمبنای ترکیب کریجینگ کور و رگرسیون خطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه پارامترهای کیفی آب تالاب انزلی با استفاده از یک روش پیشنهادی برمبنای ترکیب کریجینگ کور و رگرسیون خطی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه پارامترهای کیفی آب تالاب انزلی با استفاده از یک روش پیشنهادی برمبنای ترکیب کریجینگ کور و رگرسیون خطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه پارامترهای کیفی آب تالاب انزلی با استفاده از یک روش پیشنهادی برمبنای ترکیب کریجینگ کور و رگرسیون خطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه پارامترهای کیفی آب تالاب انزلی با استفاده از یک روش پیشنهادی برمبنای ترکیب کریجینگ کور و رگرسیون خطی :

مدل کریجینگ معمولی در زمینه پیش بینی و درونیابی پارامترهای کیفی آب های سطحی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. این مدل از میانگین ثابت به منظور ایجاد روند استفاده می کند. یکی از مهم ترین معایب این مدل این است که وقتی روند شدید وجود داشته باشد، به عملکرد ضعیف برای پیش بینی منجر می شود. برای رفع این مشکل، یک مدل جایگزینی به نام کریجینگ کور ایجاد شده است. تابع میانگین در این مدل غیر ثابت است و پارامترهای این تابع بر اساس روش استنباط بیزی (که به محاسبات زیاد نیاز دارد) به دست می آید. برای رفع این مشکلات، در پژوهش حاضر روش کریجینگ معمولی برمبنای کریجینگ کور اصلاح شده است، بطوریکه تابع میانگین در دامنه غیر ثابت درنظر گرفته شده ولی به منظور تعیین پارامترهای آن، از رگرسیون به جای استنباط بیزی استفاده شده است. در این تحقیق عملکرد روش کریجینگ اصلاح شده در برآورد پارامترهای کیفی و شاخص های تروفی آب تالاب انزلی با کریجینگ معمولی توسط معیارهای آماری مختلف (ضریب تعیین، جذر میانگین مربعات خطا و میانگین خطای مطلق) مورد ارزیابی قرار گرفت. بدین منظور غلظت ۱۴ پارامتر کیفی در شش محل نمونه برداری از آب تالاب انزلی در سال ۱۳۹۷ مورد آنالیز قرار گرفت. سپس روش های کریجینگ اصلاح شده و کریجینگ معمولی بر پارامترها و شاخص های تغذیه گرایی اعمال شدند. نتایج نشان داد که بهترین نتیجه از کریجینگ پیشنهاد شده بدست آمده است بطوریکه مقادیر حاصل از مدل با مقادیر واقعی تا حد زیاد همخوانی داشت. علاوه بر آن، نسبت بهبود عملکرد این روش نسبت به کریجینگ معمولی تا ۸۸ درصد رسید. می توان نتایج این پژوهش را برای تدوین برنامه پایش کیفیت آب تالاب انزلی در آینده به کار برد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.