شناسایی مؤلفه های روانشناسی در رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی مؤلفه های روانشناسی در رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی مؤلفه های روانشناسی در رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مؤلفه های روانشناسی در رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی مؤلفه های روانشناسی در رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا :
زمینه و هدف: ویروس نوظهور کرونا چالشهای جدیدی را پیش روی صنعت چاپ قرار داده که پیش از این فاقد سابقه بوده که این چالشها بهتبع آن فرصتها و تهدیدهای جدیدی را شامل میشود. همچنین همزمانی کرونا با تحریمهای فلج کننده آمریکا بر اقتصاد ایران باعث افزایش لجام گسیخته قیمت تمام شده کتاب و کاهش شدید توان مالی خریداران کتاب شده است که نیاز به انجام پژوهشی جامع و متناسب با تغییرات شگرفی که همزمانی تأثیر این دو مؤلفه نوظهور اقتصاد ایران ( کرونا و تحریمهای فلج کننده آمریکا) بر الگوی رفتار خرید کتاب را به وجود آورده برای صنعت نشر ضروری مینماید. از این رو، این پژوهش شناسایی مؤلفههای روانشناسی در رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا را هدف اصلی خود قرار داده است. روش پژوهش: نه آماری نیز بر اساس روش نمونهگیری هدفمند/ قضاوتی از میان مدیران و تصمیم سازان حوزه دانشگاه علوم پزشکی در ایران، اساتید دانشگاهی و مشاورین برجسته سازمانی انتخاب شدهاند. به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا، از روش کیفی تئوری داده بنیاد استفاده شده است. یافتهها: بر اساس نتایج، عوامل اجتماعی فرهنگی، برندسازی در حوزه کتاب، ارزشهای مطالعه، ترویج و پیشبرد فروش و کیفیت محتوا و ساختار، مؤلفههای شناخته شده مؤثر بر رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا هستند. نتیجهگیری: در رابطه با عامل اجتماعی فرهنگی در میبابیم که بیشتر افراد در کشور ما دقایق محدودی را به مطالعه اختصاص میدهند، در حالیکه در برخی از کشورها متوسط چهار ساعت مطالعه در روز وجود دارد. در رابطه با برندسازی در حوزه کتاب، بازاریابی به ویژه اهمیتی خاص مییابد، زیرا جلب رضایت مخاطبان و افزایش خرید کتب، باعث ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور خواهد شد و توسعه فرهنگی کشور را به همراه خواهد داشت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.