مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم :
زمینه و هدف: در طول تحصیل، دانش آموز با چالشها و دشواریهای تحصیلی مواجه است؛ بنابراین، لازم است در مواجهه با فرصتها و چالشهای آموزشی با آنها انطباق و سازگاری پیدا کند؛ لذا هدف مطالعه حاضر مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم بود. روش پژوهش: این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا نیمه آزمایشی با طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه پژوهش دانشآموزان پایه دوم مقطع متوسطه شهرستان ایرانشهر در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۹ بودند. از میان آنان ۶۰ دانشآموز با روش نمونهگیری هدفمند انتخاب و به صورت تصادفی در سه گروه مساوی قرار گرفتند. گروه آزمایش سرزندگی تحصیلی در ۱۲ جلسه ۷۰ دقیقهای و معنادرمانی ۱۰ جلسه ۷۰ دقیقهای آموزش دیدند و گروه کنترل آموزشی ندید. ابزار پژوهش پرسشنامههای خودکارآمدی تحصیلی جینکز و مورگان (۱۹۹۹) بود؛ دادهها در نرمافزار SPSS-V21 با روشهای تحلیل کوواریانس چندمتغیری تحلیل شدند. یافته ها: نتایج نشان داد که افزایش میزان خودکارآمدی تحصیلی در گروه آموزش سرزندگی در مقایسه با گروه آموزش معنادرمانی و کنترل از لحاظ آماری معنیدار میباشد درح الیکه آموزش معنا درمانی میزان خودکارآمدی تحصیلی را در مقایسه با گروه کنترل بهصورت معنیداری افزایش نداده است. نتیجه گیری: بنابراین توصیه میگردد که متخصصان تعلیم و تربیت برای بهبود خودکارآمدی تحصیلی در کنار سایر روشهای آموزشی از روش آموزش سرزندگی تحصیلی نیز استفاده نمایند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.