شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های موثر در موفقیت و شکست برنامه‌های دانش‌محور در بخش دولتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های موثر در موفقیت و شکست برنامه‌های دانش‌محور در بخش دولتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های موثر در موفقیت و شکست برنامه‌های دانش‌محور در بخش دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های موثر در موفقیت و شکست برنامه‌های دانش‌محور در بخش دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های موثر در موفقیت و شکست برنامه‌های دانش‌محور در بخش دولتی :

پژوهش حاضر با سنجش وضع موجود طرح‌ها و برنامه‌‌‌های دانش‌محور بخش دولتی، درصدد تعیین و اولویت‌بندی شاخص‌ها و عوامل اثرگذار بر این نوع از نوآوری‌ها می‌باشد. از این‌رو؛ نخست با بررسی دقیق و بازخوانی مکرر برنامه‌ها، نظرات و نقدهای خبرگان در دو حوزه ستادی شرکت برق منطقه‌ای غرب و سازمان علوم پزشکی استان کرمانشاه، از طریق روش کیفی مرور سیستماتیک، مهم‌ترین عوامل زیربنایی اثرگذار داخلی و خارجی در تدوین این برنامه‌هـا، شناسایی گردید و به هر کدام از عوامل، ضریب اهمیت تخصیص داده شد. با توجه به این نمرات، مهم‌ترین عوامل مقدماتی اثرگذار بر شکست و موفقیت این برنامه‌ها در قالب ابعاد سه‌گانه سرمایه فکری شناسایی شدند. در گام بعدی، شاخص‌های محوری حاصل از آزمون ناپارامتریک فریدمن بعد از مطلبوبیت‌سنجی از طریق طیف نانلی، وزن‌دهی و رتبه‌بندی نهایی شده‌اند. نتایج حاصله نشان داد که در مجموع ۱۵ شاخص مستقیماً بر مدیریت برنامه‌های حوزه دانشی سازمان موثر هستند که در ۳ شاخه اصلی شاخص‌های سرمایه فکری؛ سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه‌ای، جای دارند. مهم‌ترین شاخص‌ شناسایی شده، شایستگی‌های محوری و پس از آن به ترتیب، عوامل زیرساخت‌ها، فرایندها و فرهنگ سازمانی می‌باشد. شناسایی این عوامل موجب تدوین راه‌کارهای موثر در مدیریت و برنامه‌ریزی تعالی سازمانی و بهبود بهره‌وری خواهد شد.
پژوهش حاضر با سنجش وضع موجود طرح‌ها و برنامه‌‌‌های دانش‌محور بخش دولتی، درصدد تعیین و اولویت‌بندی شاخص‌ها و عوامل اثرگذار بر این نوع از نوآوری‌ها می‌باشد. از این‌رو؛ نخست با بررسی دقیق و بازخوانی مکرر برنامه‌ها، نظرات و نقدهای خبرگان در دو حوزه ستادی شرکت برق منطقه‌ای غرب و سازمان علوم پزشکی استان کرمانشاه، از طریق روش کیفی مرور سیستماتیک، مهم‌ترین عوامل زیربنایی اثرگذار داخلی و خارجی در تدوین این برنامه‌هـا، شناسایی گردید و به هر کدام از عوامل، ضریب اهمیت تخصیص داده شد. با توجه به این نمرات، مهم‌ترین عوامل مقدماتی اثرگذار بر شکست و موفقیت این برنامه‌ها در قالب ابعاد سه‌گانه سرمایه فکری شناسایی شدند. در گام بعدی، شاخص‌های محوری حاصل از آزمون ناپارامتریک فریدمن بعد از مطلبوبیت‌سنجی از طریق طیف نانلی، وزن‌دهی و رتبه‌بندی نهایی شده‌اند. نتایج حاصله نشان داد که در مجموع ۱۵ شاخص مستقیماً بر مدیریت برنامه‌های حوزه دانشی سازمان موثر هستند که در ۳ شاخه اصلی شاخص‌های سرمایه فکری؛ سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه‌ای، جای دارند. مهم‌ترین شاخص‌ شناسایی شده، شایستگی‌های محوری و پس از آن به ترتیب، عوامل زیرساخت‌ها، فرایندها و فرهنگ سازمانی می‌باشد. شناسایی این عوامل موجب تدوین راه‌کارهای موثر در مدیریت و برنامه‌ریزی تعالی سازمانی و بهبود بهره‌وری خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.