پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

یکی از نخستین تعاریف مربوط به رضایت شغلی متعلق به هرزبرگ (۱۹۵۹) و همکاران اوست. به اعتقاد هرزبرگ، رضایت شغلی دارای دو بعد جداگانه است. یکی از این ابعاد که به عامل بهداشت معروف است دربردارنده ویژگیهای محیطی شغل و جنبه های بیرونی مانند سرپرستی، حقوق، روابط بین فردی، شرایط و موقعیتهای کاری است. دومین بعد معروف به عوامل برانگیزانده است که در واقع عوامل وابسته به وظایف، محتوای شغل و جنبه های درونی آن و در بردارنده جنبه هایی مانند اهمیت دادن به پیشرفت، مسئولیت و رشد است. به همین دلیل هرزبرگ معتقد است رضایت شغلی را نمی توان تحت عنوان قطبهای متضاد یک پیوستار منفرد و دوقطبی که نقطه ای خنثی (نه رضایت و نه نارضایتی) در مرکز آن است، مورد مطالعه قرار دارد. زیرا چندین خصیصه به گونه پایدار مربوط به رضایت و نارضایتی شغلی است. بسیاری از افراد بیش از هر چیز، عوامل درونی (مانند پیشرفت، تشخیص و … ) را به منزله منابع رضایت و عوامل بیرونی (خط مشی سازمانی، سرپرستی، حقوق دریافتی، ارتباط با همکاران و …) را به عنوان عوامل نارضایتی شغلی بیان کرده اند.

 

 

 

پاورپوینت سنجش رضایت شغلی و ارائه راهکارهای بهبود رضایتمندی کارکنان
فهرست مطالب
تعریف
نظریه های ریز مدل
جدول ۱، سلسله مراتب نیازها و روشهای ارضاء آن در سازمان
نظریه آلدرفر 
نظریه نیازهای آموخته شده مک کللند
نظریه برابری و انتظار 
وروم
شپرد
نظریه های درشت مدل
نظریه طرح هدف

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.