پاورپوینت علی صفائی حائری‌


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت علی صفائی حائری‌ دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت علی صفائی حائری‌،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت علی صفائی حائری‌ :

علی صفایی حائری‌

شیخ علی صفایی حائری، معروف به عین صاد (۱۳۳۰-۱۳۷۸ش)، از روحانیون و نویسندگان شیعه در سده چهاردهم هجری شمسی بود.
وی علوم دینی را نزد مرتضی بنی فضل، محمد فاضل لنکرانی، مصطفی اعتمادی‌، فاضل هرندی، ابوالفضل موسوی تبریزی، سید اسدالله مدنی، سید مهدی روحانی، نصرت‌اللّه بناروانی، فاضل قفقازی، حسین نوری همدانی، مرتضی حائری یزدی، جعفر سبحانی، محقق داماد و دیگران سپری کرد و همزمان با علوم حوزوی به مطالعه‌ سریع و دقیق و وسیع ادبیات معاصر و داستان‌نویسان ایرانی روی آورد. او نویسنده‌ای بود که تالیفات زیادی نگاشته است؛ از جمله کتاب‌های وی، به کتاب مسئولیت و سازندگی، حقیقت حج، نامه‌های بلوغ می‌توان اشاره کرد.

فهرست مندرجات

۱ – تاریخ ولادت
۲ – تحصیلات
۲.۱ – اساتید
۲.۲ – مطالعه ادبیات معاصر
۲.۳ – آشنایی با تاریخ ادبیات کشورها
۲.۴ – سبب مطالعه ادبیات
۳ – اعزام به جنگ
۴ – وفات
۵ – تألیفات
۶ – منبع

۱ – تاریخ ولادت

شیخ علی صفایی حائری، معروف به عین- صاد، فرزند مرحوم حاج شیخ عباس صفایی حائری و نوه‌ شیخ محمدعلی صفایی حائری در شهر قم، در سال ۱۳۳۰ دیده به جهان گشود.

۲ – تحصیلات

علی صفایی حائری پس از سپری نمودن دوران کودکی و با گذراندن دوره‌ دبستان و اتمام کلاس ششم نظام قدیم آن دوره، در سن سیزده سالگی شروع به تحصیل علوم دینی و حوزوی نمود.

۲.۱ – اساتید

علی صفایی حائری دروس سطح حوزه را در مدت زمان کوتاهی، شاید حدود سه سال به اتمام رسانید و وارد درس خارج شد و از اساتیدی بهره جست که عبارتند از:
آقایان حجج اسلام و آیات بزرگوار بنی فضل، سید محسن حسابه‌ای، اعتمادی، فاضل هرندی، آمیرزا ابوالفضل موسوی تبریزی، شهید محراب آیت‌اللَّه مدنی، سید مهدی روحانی، جعفر سبحانی، شیخ نصرت اللَّه بناروانی و فاضل قفقازی، فاضل و ستوده و میرزا حسین نوری، شیخ مرتضی حائری یزدی و محقق داماد و پدر بزرگوارشان.

۲.۲ – مطالعه ادبیات معاصر

علی صفایی حائری هم‌زمان با شروع دروس حوزوی به مطالعه‌ سریع و دقیق و وسیع ادبیات معاصر و داستان‌نویسان ایرانی روی آورد:
خود چنین می‌گوید: «شاید سیزده ساله بودم که داستان‌های صادق هدایت را تمام کردم. داستان‌هایی که درد و رنج انسان را مشخص می‌ساخت و پوچی و بن‌بست او را نشان می‌داد».

۲.۳ – آشنایی با تاریخ ادبیات کشورها

علی صفایی حائری پس از آشنایی با ادبیات کودکان در سطح مجله‌های کودک آن روزگار و دستیابی به ادبیات نوجوان در سطح وسیع، حدود سن چهارده سالگی بود که به تاریخ ادبیات ایران و عرب و ژاپن و چین و یونان و اسپانیا و آفریقا و آمریکای لاتین و کشورهای غربی روی آورد و با نمونه‌هایی از شاه‌کارهای ادبی در هر دوره آشنا گشت.
در همین دوره بود که با حرف‌های فرانتس کافکا و صادق هدایت و تحلیل‌های پوچ‌گرای غربی و آمریکای لاتینی و طرح‌های نواگزیستانسیا لیستی و مارکسیستی و تلفیقی از این همه آ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.