نقشه های اتوکد معماری پارک گیاه شناسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل AutoCAD (اتوکد) ارائه میگردد

 نقشه های اتوکد معماری پارک گیاه شناسی دارای ۱ فایل می باشد و دارای تنظیمات کامل در AutoCAD می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل AutoCAD (اتو کد) نقشه های اتوکد معماری پارک گیاه شناسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

نقشه های اتوکد معماری پارک گیاه شناسی – بازی های تفریحی جزئیات بیشتر – سالن اجتماعات – محوطه رستوران.
سایت پلان پارک گیاه شناسی

شیتهای مبلمان و تجهیزات پارک گیاه شناسی

 در حال حاضر حدود ۲۳۰ باغ گیاه شناسی گرمسیری با تمرکز در جنوب و جنوب شرق آسیا وجود دارد. اولین باغ گیاه شناسی که در مناطق گرمسیری تأسیس شد، باغ گیاه شناسی Pamplemousses در موریس بود که در سال ۱۷۳۵ برای تأمین غذا برای کشتی هایی که از بندر استفاده می کردند، تأسیس شد، اما بعداً بسیاری از گیاهان با اهمیت اقتصادی را آزمایش و توزیع کرد. پس از آن، هند غربی (باغ‌های گیاه‌شناسی سنت وینسنت، ۱۷۶۴) و در سال ۱۷۸۶ توسط باغ گیاه‌شناسی آچاریا جاگادیش چاندرا بوز در کلکته، هند در طی دوره‌ای از رونق، زمانی که شهر مرکز تجاری شرکت هند شرقی هلندی بود، تأسیس شد. باغ‌های دیگری در برزیل (باغ گیاه‌شناسی ریودوژانیرو، ۱۸۰۸)، سری‌لانکا (باغ گیاه‌شناسی پرادنیا، ۱۸۲۱ و در مکانی با قدمت ۱۳۷۱)، اندونزی (باغ‌های گیاه‌شناسی بوگور، ۱۸۱۷ و کبون رایا سیبوداس، ۱۸۵۲) ساخته شدند. و سنگاپور (باغ گیاه شناسی سنگاپور، ۱۸۲۲). اینها تأثیر عمیقی بر اقتصاد کشورها به ویژه در رابطه با غذاها و داروهای معرفی شده داشتند. واردات درختان لاستیک به باغ گیاه شناسی سنگاپور صنعت مهم لاستیک شبه جزیره مالایی را آغاز کرد. در این زمان نیز، ساج و چای به هند و میوه نان، فلفل و استار فروت به دریای کارائیب معرفی شدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.