پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت بیمه هلوتیا پاتریا سنت گالن هرتزوگ و دی مورون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت بیمه هلوتیا پاتریا سنت گالن هرتزوگ و دی مورون دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت بیمه هلوتیا پاتریا سنت گالن هرتزوگ و دی مورون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت بیمه هلوتیا پاتریا سنت گالن هرتزوگ و دی مورون :

پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت بیمه هلوتیا پاتریا سنت گالن هرتزوگ و دی مورون

دفتر مرکزی بیمه Helvetia Patria در بالای Girtannersberg، بخش برجسته ای بالاتر از شهر سنت گالن، و در مجاورت سایر مجتمع های ساختمانی بزرگ قرار دارد.
الحاقات جدید مجموعه صلیبی شکل موجود برای ایجاد یک ارگانیسم کاربردی و زمینه ای طراحی شده اند که در اطراف چهار حیاط با چیدمان متفاوت چیده شده اند. ساختمان‌هایی که به انتهای بازوهای صلیبی موجود اضافه شده‌اند، هرکدام از نظر اندازه یا سیستم ساختاری در پاسخ به بافت توپوگرافی و شهری مربوطه متفاوت هستند.
آنها سازه های باریک و لعاب دار هستند که به سمت شهر هستند. پنجره‌های ارتفاع اتاق، با قاب‌هایی از فولاد تیره که از خط نما بیرون می‌آیند و از نظر بصری حجم ساخته شده را به نوعی چارچوب می‌شکند که آن را کاملاً می‌پیچد. این پنجره‌ها با شیب جزئی از محور عمودی یا افقی خود نصب می‌شوند و هر کدام در جهتی متفاوت هستند و باغ، آسمان و ساختمان‌های مجاور را منعکس می‌کنند و ظاهری پویا و کالیدوسکوپیک به نما می‌دهند این فایل توسط تیم ان بی پارس تهیه شده است. در چهار طبقه هر دو ساختمان، هر محور عمودی پنجره‌ها، چهار نوع را نشان می‌دهد که هر بار در موقعیت متفاوتی تنظیم شده‌اند. طرح کلی ساختمان ها شدت خود را از دست می دهد و به نظر می رسد که آنها شروع به تنفس از طریق شاخه های شاخه ای می کنند. اثر نامطلوب نماهای آینه از بین می رود. زمینه به نوعی پراکنده است. Helvetia Patria در سنت گالن نشان دهنده تلاش برای دستکاری یک سازه فلزی/شیشه ای کارآمد، مدرنیستی به منظور ایجاد یک فضای فردی تر و صمیمی تر در داخل و یک تعامل معماری پیچیده تر در خارج است.و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.