پاورپوینت بررسی معماری ۷ نمونه موردی ساختمان با انرژی صفر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری ۷ نمونه موردی ساختمان با انرژی صفر دارای ۷۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری ۷ نمونه موردی ساختمان با انرژی صفر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری ۷ نمونه موردی ساختمان با انرژی صفر :

جهان با مسائل فزاینده آلودگی، سلامت، رفاه، گرم شدن کره زمین و تغییرات آب و هوایی در آستانه قرار دارد. متخصصان از سراسر جهان نسبت به نیاز به استفاده بهتر از منابع انرژی تجدید پذیر و غیر قابل تجدید آگاه می شوند.

رشد آسایش، نیازها و امکانات انسان به طور قابل توجهی بر محیط زیست تأثیر می گذارد و یکی از دلایل اصلی کاهش منابع، افزایش سرعت مصرف انرژی توسط مجتمع های مسکونی و تجاری در دهه گذشته است. معماران در سراسر جهان ساختمان‌های انرژی صفر خالص را رویکردی قابل اعتماد و قضایی برای به حداقل رساندن تأثیر بر محیط اطراف خود می‌دانند و ادعا می‌کنند که NZEB دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تغییر استفاده از منابع تجدیدپذیر و غیر قابل تجدید است.

شما می‌پرسید ساختمان با انرژی خالص صفر چیست؟ یک ساختمان با انرژی خالص صفر سازه ای با مصرف انرژی خالص صفر است، یعنی کل انرژی مصرف شده توسط ساختمان سالانه برابر با مقدار انرژی تجدیدپذیر تولید شده در محل است. هدف یک ساختمان با انرژی صفر خالص این است که انتشار گازهای گلخانه‌ای کمتری را در جو ما ایجاد کند و به کاهش تأثیر آن بر محیط زیست کمک کند. از نظر معماری، اقدامات متعددی برای دستیابی به یک فضای، پردیس یا جامعه با انرژی خالص صفر وجود دارد. برای درک دقیق تر، در اینجا یک مثال از پنج ساختمان است که به عنوان ساختمان های انرژی صفر در سراسر جهان شناخته می شوند.

پاورپوینت بررسی معماری ۷ نمونه موردی ساختمان با انرژی صفر
فهرست بناهای نمونه ساختمان انرژی صفر؛

بررسی معماری گنبد رایشتاگ

بررسی معماری مزرعه عمودی

بررسی معماری قطره آب، نماد ساختمان خورشیدی گردان

بررسی معماری برج هرست

بررسی معماری برج مسکونی زراعی در لندن

بررسی معماری پروژه ضد دود اثری از وینسنت کالبوت

بررسی معماری بانک کارمرز در فرانکفورت آلمان

منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.