پاورپوینت بررسی روستای نقاباد نیغاب از توابع میانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی روستای نقاباد نیغاب از توابع میانه دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی روستای نقاباد نیغاب از توابع میانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی روستای نقاباد نیغاب از توابع میانه :

پاورپوینت بررسی روستای نقاباد نیغاب از توابع میانه

روستای نقاب آباد در دفاع مقدس هفت شهید تقدیم اسلام کرده است. این روستا از دیرباز مهد علمای بزرگی چون آیت الله ربانی (ره) بوده و همواره بزرگانی را تربیت و پرورش داده است.

روستای نقابادا این روستا از روستاهای همجوار تاریخی‌تر است و به قدری شهرت دارد که برخی از خانواده‌های روستاهای اطراف که نقاب اصالت دارند و نام خانوادگی خود را نقاب یا نقاب‌آبادی ثبت کرده‌اند.

متأسفانه امروزه با مهاجرت بسیاری از اهالی به شهرها، این فایل توسط تیم مرکز پروژه های دانشجویی تهیه شده است جمعیت این روستا از نظر جمعیتی کاهش یافته است، اما همچنان افرادی هستند که زمستان سرد اینجا را به شهرها ترجیح می دهند.

نعمت های فراوان، انسان های پاک با ایمان و فطرت خاص، آبادی را الگو قرار داده و بارها از رسانه ها برای تهیه گزارش به اینجا آمده اند. این روستا دارای دو مسجد بزرگ است، مسجد امام ابن موسی بن جعفر (ع) در مرکز روستا و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در قسمت جنوبی و نزدیک ورودی ده.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.