پاورپوینت امام حسن عسکری علیه السلام مفسر قرآن کریم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت امام حسن عسکری علیه السلام مفسر قرآن کریم دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت امام حسن عسکری علیه السلام مفسر قرآن کریم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت امام حسن عسکری علیه السلام مفسر قرآن کریم :

امام یازدهم شیعیان در مدت عمر کوتاه خود با وجود این که از محدودیت های زیادی برخوردار بودند خدمات زیادی به جهان اسلام ارائه دادند.

حضرت امام حسن عسکری(ع) را در دوران زندگی شان در پادگان زندانی کرده بودند تا مردم نتوانند از محضر حضرت بهره مند شوند اما نفوذ و معنویت ایشان به اندازه ای بود که برخی اطرافیان مباحث دینی مطرح شده توسط امام را به شیعیان می رساندند. با توجه به این که زندگی امام یازدهم در بین لشگریان می گذشت لقب عسکری در زبان عربی به معنای لشکر بر ایشان گذاشته شد.

امام حسن عسکری(ع) مفسر قرآن

امام حسن عسکری(ع) از خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی برخوردار بودند، در زمان حیاتشان مردم از محضر ایشان کسب فیض می کردند. در میان ائمه تنها درباره امام حسن عسکری(ع) روایت آمده است که مفسر قرآن بوده اند. این امام بزرگوار در ضمن تفسیر قرآن، قصد داشتند برخی حقایق و واقعیت ها را مطرح کنند که چون نمی توانستند ارتباط مستقیم با مردم داشته باشند؛ با شیوه تفسیر قرآن، حقایق را برای مردم روشن می کردند تا مردم و پیروان نیز از محضر ایشان کسب فیض کنند.

حضرت در شرایط سختی زندگی می کردند و چون گفته می شد بعد از ایشان کسی به دنیا قدم می گذارد که طبق روایات و دستورات اسلامی ظلم را بر می چیند و عدل و داد را حاکم می کند، مخالفان به دنبال این بودند که چنین شخصیتی متولد نشود و ایشان را محدود کرده بودند. زمان بارداری مادر حضرت ولی عصر(عج) نیز مخفیانه بود چون حکومت آن زمان به دنبال این بود که از امام حسن عسکری(ع) فرزندی متولد نشود و چنانچه متولد شود، از بین برود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.