پاورپوینت خسارت ابدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت خسارت ابدی دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت خسارت ابدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت خسارت ابدی :

آنان که دیدار خداوندی را در پایان این زندگی تکذیب می کنند، پاورپوینت خسارت ابدی را بر خود می پذیرند (آیه شماره ۳۱ سوره انعام قَدْ خَسِرَ الَّذینَ کَذَّبُوا بِلِقاءِ اللَّهِ حَتَّى إِذا جاءَتْهُمُ السَّاعَهُ بَغْتَهً قالُوا یا حَسْرَتَنا عَلى‏ ما فَرَّطْنا فیها وَ هُمْ یَحْمِلُونَ أَوْزارَهُمْ عَلى‏ ظُهُورِهِمْ أَلا ساءَ ما یَزِرُونَ).

اینان با تمام جهالت می خواهند سرنوشت واقعی حیاتِ خود را دریابند! می خواهند بفهمند که کجا می روند! به کلمه تفسیرنشده تکامل، دل خوش می دارند، اما در زنجیرهای گوناگون محیط، اجتماع، تاریخ، تمایلات، ناگواری ها، محرومیت ها و خطاکاری های متنوع، دست و پا می زنند و آن ها را با عواملی بسیار ابتدایی تفسیر می کنند و می گویند: «هیچ باکی نیست که ما امروزه در میان هزاران مشکلات زندگی دست و پا بزنیم و هشیاری ها و ناملایماتِ خود را با مواد و وسایل تخدیرکننده نادیده بگیریم، تا در قرون و اعصار آینده، انسان هایی به وجود بیایند که در رفاه و آسایش مشغول زندگی شوند»! در پاسخ این مَثَل: (بُزَک نمیر بهار می یاد، کنبزه و خیار می یاد)، باید گفت: در آن موقع، انسانی که به وجود می آید و زندگی می کند، آیا با همین می خواهم و عقل و حواسی که ما داریم، زندگی خواهد کرد؟

شما امروز ببینید آیا توانسته اید پاسخ سؤالات همین انسان را که در و دیوار جوامع را درباره لزوم زندگی خردمندانه پر کرده است، بدهید؟ اگر چنین ادعایی داشته باشید، حتماً زندگی امروزِ شما بهشت برین است، و دیگر نوبت برای آرزوی بهشت موعودی که پس از قرون و اعصار به وجود خواهد آمد، نمی رسد. هم چنین، اگر شما با همین «می خواهم» و «عقل» از عهده پاسخ این سؤالات بر نیامده اید، چه تحول و تغییری را در آینده درباره انسان سراغ دارید که صورت خواهد گرفت و ناگواری ها و بدبختی های ده ها قرن گذشته را جبران خواهد کرد؟! علاوه بر آن، شما چگونه می توانید درباره انسان های آینده که مثل انسان امروزی در خودمحوری ها غوطه ور خواهد شد، برای من وظیفه و تعهدی برای آماده کردن مقدمات زندگی خودمحورانه آنان اثبات کنید؟! این حقیقت را بدانید که آن آیندگان، نه تنها از سنخ فرشتگان نیستند، بلکه با این تسلط روزافزون ماشینِ ناآگاه بر انسان ها، به شکل پیچ و مهره ماشین ها در خواهند آمد که فقط برای اسارت در دست خودکامگان به درد خواهند خورد.

از طرف دیگر، شما می گویید: به طور حتم آینده ای با آن مشخصات در جریان رویدادهای تاریخ پیش خواهد آمد. بسیار خوب، حال که چنین است، من با چه دلیلی به انسان های امروز توصیه کنم، یا دستور بدهم که شما از همه خواسته ها و شناخت های خود دست بردارید؟! طلوع آفتاب در فردا، با این که همه انسان ها آن را می خواهند، هرگز نیازی به توصیه و دستور ما ندارد؛ حتی واقعیت، از دانستنِ این که فردا آفتاب طلوع خواهد کرد، نیز بی نیاز می باشد. این مسائل که هر یک در موقعیت تموّج در مغز هشیاران، آبستن مسائل دیگری است، به حل و فصل نهایی نخواهند رسید. شما رهبران فکری فقط یک راه دارید و بس؛ آن هم این است که انسان ها همگی باید بدانند:

پَرِّ کاهم در مصافِ تندباد خود ندانم در کجا خواهم فتاد[۱]

پیش چوگان های حُکمِ کن فکان می دویم اندر مکان و لا مکان

یعنی ما انسان ها به وسیله عوامل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.