پاورپوینت روز دانشجو نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت روز دانشجو نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت روز دانشجو نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت روز دانشجو نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران :

شصت و هفت سال از شهادت سه دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه تهران می گذرد، سه دانشجویی که در آذر سال همگام با دانشجویان دیگر استکبارستیزی را فریاد زدند و از جان خود گذشتند تا این روز در تاریخ سیاسی کشور ماندگار شود، روزی که به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان کشورمان در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی نظام سلطه در تقویم ثبت شد. به همین مناسبت، خبرگزاری فارس گفتگویی با حجت الاسلام ابراهیم کلانتری رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی و دانشیار دانشگاه تهران انجام داده است که در ادامه می خوانیم.

۱۶ آذر نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران است

۱۶ آذر نه فقط یک روز در تاریخ که یک نقطه عطف تاریخ سیاسی معاصر ایران است، زیرا سال ۳۲ از یکسو آغاز دوره جدیدی از سلطه سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی دولت آمریکا بر ایران و از سوی دیگر آغاز دوره جدیدی از مبارزه سیاسی همه جانبه با آن دولت مستکبر توسط مردم ظلم ستیز ایران است.

در همین سال آمریکایی ها با طراحی و اجرای کودتای ۲۸ مرداد با ساقط کردن دولت ملی دکتر مصدق، نفوذ و سلطه خود را بر ایران آغاز کردند و به سرعت همه شاهرگهای حیاتی کشور را در اختیار گرفتند. این سلطه گری چنان با دقت و سرعت و با تسلیم محض رژیم فاسد پهلوی به انجام رسید که سفرای آمریکا درایران با اختیار و آزادی عمل بی حد و حصر نه فقط حوزه های اقتصادی و نظامی و فرهنگی ایران را ملک بلامنازع خود به شمار می آوردند، که حتی حوزه سیاسی و عزل و نصب دولت ها و مدیران ارشد را نیز حق خود می دانستند و اینگونه استقلال یک ملت کهن و متمدن و آزاده را لگد مال کردند.

علت مخالفت جدی اکثریت قاطع مردم ایران نسبت به مذاکره، جنایت های آمریکاست

دولت های آمریکا از آن تاریخ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ هیچ گاه در سلطه گری و غارت ثروت و سرمایه های مادی و معنوی ایران کوتاهی نکردند و با این وجود با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز دست از سر کشور و ملت ما برنداشتند.

حمایت از صدام متجاوز در جنگ تحمیلی، حمله به سکوهای نفتی ایران در خلیج فارس، حمله به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و به شهادت رساندن صدها هم وطن بی گناه، حمایت از منافقین در کشتار مردم ایران، ایجاد گروههای تروریستی و تکفیری همچون القاعده و طالبان و داعش پیرامون مرزهای ایران، به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای، تحریم همه جانبه مردم ایران، به شهادت رساندن قهرمان مبارزه با تروریسم تکفیری سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، حمایت بی قید و شرط از رژیم جعلی صهیونیستی در همه اقدامات ضد بشری این رژیم و از جمله ترور و شهادت دانشمند عزیز هسته ای ایران دکتر فخری زاده و صدها جنایت دیگر آن چیزی است که در پرونده قطور جنایتهای آمریکا در حق مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دیده می شود. علت مخالف

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.