پاورپوینت قهرمان بروجردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت قهرمان بروجردی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت قهرمان بروجردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت قهرمان بروجردی :

شهید «محمد بروجردی» در سال در روستای دره ‌گرگ از توابع بروجرد متولد شد و در یکم خرداد سال در جریان دفاع مقدس به شهادت رسید. بُرش ‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «میرزا محمد پدر کردستان» به کوشش علی اکبری گردآوری شده است را منتشر کرده است. با اجازه‌ مسئول مستقیم خود راهی تهران شدم تا مدتی را استراحت کنم. روز جمعه بود. تصمیم گرفتم در نماز جمعه شرکت کنم. به سمت دانشگاه تهران حرکت کردم. همین طور که به درب اصلی دانشگاه نزدیک می ‌شدم، از دور چهره ‌ای شبیه به محمد بروجردی را دیدم که گوشه ‌ای ایستاده است. با خودم گفتم: بروجردی آن قدر توی قلب ‌های ما جا باز کرده که الان هم که توی تهران هستم، اونو از یاد نمی ‌برم و چهره ‌اش توی نظرم مجسم می ‌شه. اما با کمتر شدن فاصله ‌ام، حدسم به واقعیت نزدیک‌ تر می شد. درست حدس زده بودم. آن شخص خود بروجردی بود. جلو رفتم که با او حال و احوال پرسی کنم اما از تعجب خشکم زد دست او را با دستبند به پایین یکی از قسمت ‌های ماشین صدا و سیما که مربوط به واحد رپرتاژ می شد، بسته بودند. از او پرسیدم : حاج آقا! چی شده؟ چرا شما رو دستگیر کردن؟ گفت: چیز مهمی نیست.

سریع خودم را به مسئول مربوطه رساندم و

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.