پاورپوینت سیلاژ ماهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سیلاژ ماهی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سیلاژ ماهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت سیلاژ ماهی

اسلاید ۳: پاورپوینت سیلاژ ماهی یک فرآورده مایع حاصل از ماهی کامل، ماهی کم مصرف، ماهی خرد شده و ضایعات ماهی در طی یکسری از فعل و انفعالات شیمیایی توسط آنزیم های ماهی و در حضور یک اسید (آلی و معدنی) و یا یک کربوهیدرات قابل تخمیر است. آنزیم باعث تجزیه پروتئین ماهی به واحدهای محلول کوچکتر شده و اسید اضافه شده به عنوان یک کاتالیزور، سرعت عمل آنزیم را افزایش داده و همچنین از رشد باکتری ها و قارچ ها در محیط جلوگیری می کند همچنین،کربوهیدرات های تخمیری تامین انرژی مورد نیاز برای رشد باکتری های اسید لاکتیک را به منظور جلوگیری از فساد باکتریایی به عهده دارند. روش های مختلف تولید سیلاژپاورپوینت سیلاژ ماهی به سه روش مختلف اسیدی (شیمیایی)، تخمیری و آنزیمی تولید می شود:در تهیه ی سیلاژ اسیدی می توان از اسید های متفاوت (اسیدهای معدنی، اسیدهای آلی یا ترکیبی از آنها) استفاده کرد که اسیدهای آلی مانند اسید فرمیک معمول تر از اسیدهای معدنی هستند.در روش تخمیری با اضافه کردن لاکتوباسیلوس ها (Bacteria Acid Lactic) به عنوان کشت آغازگر و یک منبع کربوهیدرات به مواد خام انجام می شود.در روش آنزیمی می توان از آنزیم های مختلفی مانند پپسین،پروتئاز یا آنزیم های دیگر استفاده کرد که بسته به نوع آنزیم، فرآورده هایی با ویژگی های متفاوت از جمله (درجه ی هیدرولیز و ترکیب اسیدهای آمینه) تولید می شود.

اسلاید ۴: فرآیند تولید پاورپوینت سیلاژ ماهی در تولید سیلاژ، سیستم کار باید به گونه ای باشد که ماده خام بلافاصله پس از دریافت،خرد و با اسید مخلوط شود. بدین ترتیب با توجه به تازگی ماهی عمل تبدیل با سرعت بیشتری انجام می شود (ماندگی ماهی باعث کندی عمل خواهد شد). بسیار مهم است که عمل مخلوط شدن بطور کامل انجام پذیرد بطوریکه تمام ماهی در تماس با اسید قرار گیرد؛زیرا قسمت هایی که در تماس با اسید قرار نگیرند فاسد می شوند درجه اسیدتیه مخلوط بایدpH برابر با ۴یا کمتر داشته باشد تا بتواند از عمل باکتری ها جلوگیری نماید. پس از اختلاط اسید و ماهی، روند تولید سیلاژ به طور طبیعی آغاز می شود اما بهتر است گهگاهی مخلوط هم زده شود تا یکنواختی آن حفظ شود پس از اینکه سیلاژ تهیه شد همانند سایر مایعات بسته بندی می شود و توسط محفظه ها و کانتینرهای مخصوص حمل و نقل خواهد شد گاهی اوقات سیلاژ را با غلات مخلوط می کنند تا محصولی نیمه خشک به دست آید که در عمل تولید سیلاژ مورد استفاده قرار می گیرند به شرط مقاوم بودن در برابر اسید می توانند به هر شکل و اندازه ای باشند. بعضی از ظروف استیل که در تهیه و یا حمل سیلاژ از آنها استفاده می شود باید با لایه های پلی اتیلن پوشانده شوند تا از زنگ زدگی آنها ممانعت به عمل آید. تانک هایی که با قیرهای معدنی (قیر طبیعی) پوشیده شده اند،برای نگهداری مقادیر زیاد سیلاژ مناسب هستند. اندازه و تعداد تانک های مورد استفاده نیز به مقدار و نوع مواد خام مصرفی بستگی دارند. طبق بررسی های انجام شده اثر عواملی همچون نوع ماده اولیه، مدت زمان و دمای ذخیره سازی، منبع کربوهیدرات مورد استفاده در تخمیر،هم زدن یا هم نزدن فرآورده، شرایط ذخیره سازی هوازی یا بی هوازی و غیره بر خواص این فرآورده تاثیرگذار خواهند بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.