پاورپوینت تنیس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تنیس دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تنیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت تنیس

اسلاید ۳: ورزش پاورپوینت تنیسپاورپوینت تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (پاورپوینت تنیس تک نفره) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن پاورپوینت تنیس راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است. بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. در بازی پاورپوینت تنیس بازیکنی یا تیمی که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌است

اسلاید ۴: تاریخچه پاورپوینت تنیس در ایرانظهور ورزش پاورپوینت تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (۱۳۱۵-۱۳۱۸) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین پاورپوینت تنیس در محلی روبروی ورزشگاه شهید شیرودی فعلی به مدیریت شادروان شکوهی گشایش یافت. ورزشگاه شهید شیرودی ( امجدیه سابق) نیز همزمان با ورزشگاه بوستان ورزش با یک زمین پاورپوینت تنیس درمحل کنونی افتتاح و نخستین مسابقات قهرمانی پاورپوینت تنیس کشور در سال ۱۳۱۸ در همین ورزشگاه برگزار گردید. ورزش پاورپوینت تنیس بخاطر حضور اتباع انگلیسی در آبادان رونق خاصی داشت و اولین مسابقه پاورپوینت تنیس بین تیم های آبادان و تهران به سالهای ۱۳۱۷-۱۳۲۰بر می گردد. پس از جنگ جهانی دوم مسابقات قهرمانی پاورپوینت تنیس کشور تاسال ۱۳۲۲ جریان داشت که برادران نعمانی ( هانری وژوزف ) در صدر بازیکنان قرار داشتند. از سال ۱۳۲۲-۱۳۳۲ مقام قهرمانی پاورپوینت تنیس کشور در اختیار ژرژ آفتاندلیان قرار داشت. اولین سالی که ایران در مسابقات پاورپوینت تنیس جام دیویس شرکت نمود ۱۹۵۹ بود.

اسلاید ۵: زمین پاورپوینت تنیس انواعزمین سفتزمین‌های سفت مثل زمین پاورپوینت تنیس آزاد استرالیا و آمریکا برای بازی‌های تهاجمی عالی هستند. پوشش این زمین از جنس الیاف مصنوعی و اکریلیک است که روی بتن یا آسفالت قرار می‌گیرد. مجموع اینها یک لایه محکم و یکدست به وجود می‌آورد که بازیکن روی آن بهتر می‌تواند حرکت مسیر توپ را بعد از برخورد با زمین پیش‌بینی کند.در این زمین توپ سریع‌تر رد و بدل می‌شود چون سطح آن انرژی حرکتی توپ را زیاد نمی‌گیرد. با این حال انعطاف‌پذیری بدن بازیکن‌ها روی این زمین کمتر است و بنابراین آسیب‌های ورزشی آن بیشتر از بقیه زمین‌هاست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.