پاورپوینت آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران) دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران) :

برای دیگر کاربردها، جمهوری اسلامی ایران (ابهام زدایی) را ببینید.

‏آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران)، نوشته محمدرضا مجیدی (۱۳۴۳ش) است. این اثر، کتابی آموزشی برای درس آشنایی با قانون اساسی است که دریچه‌ای را برای شناختن بنیان‌های نظری نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران باز می‌کند؛ چراکه، قانون اساسی بهترین و گویاترین سند شناسایی هر نظام سیاسی و دربردارنده اهداف، آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های حاکم بر آن نظام است[۱].
رویکرد عمده این کتاب بر پایه مسئله‌شناسی و پاسخگویی به پرسش‌های عمده نسل جوان دانشجو با بیان علمی و منطقی است. رویکرد نویسنده، توصیفی، تحلیلی و تطبیقی است که نهادها و ساختارهای نظام جمهوری اسلامی ایران را با برخی کشورهایی که به شیوه لیبرال دموکراسی اداره می‌شوند، مقایسه می‌کند[۲].
مصنف، اصول و قاعده‌های

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.