پاورپوینت قرآن و تربیت (تفسیر موضوعی میان رشته‌ای قرآن و علوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت قرآن و تربیت (تفسیر موضوعی میان رشته‌ای قرآن و علوم) دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت قرآن و تربیت (تفسیر موضوعی میان رشته‌ای قرآن و علوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت قرآن و تربیت (تفسیر موضوعی میان رشته‌ای قرآن و علوم) :

برای دیگر کاربردها، تفسیر موضوعی (ابهام زدایی) را ببینید.

قرآن و تربیت (تفسیر موضوعی میان رشته‌ای قرآن و علوم) اثر محمدعلی رضایی اصفهانی، پژوهشی است در بررسی مباحث تربیتی در قرآن کریم که در شش جلد منتشر شده است.

قرآن کریم کتاب هدایت بشر به سوی نور، آمده است تا مردم را از تاریکی‌های جهل، ظلم، شرک و… به سمت نورالهی رهنمون شود. مسیری که با تربیت انسان‌های ربانی ممکن است؛ ازاین‌رو، قرآن به صورت گسترده به مباحث تربیتی (اهداف، مبانی، روش‌ها، اصول و…) پرداخته است، بلکه کل آیات قرآن در پی تربیت انسان‌های الگو همچون پیامبران و پیشوایان معصوم است. این نوشتار، در پی آن است که مباحث تربیتی قرآن را به صورت ساختارمند و موضوعی به مخاطبان عرضه کند تا زمینه‌ساز شکل‌گیری تفسیر موضوعی میان رشته‌ای در این حوزه باشد[۱].

مطالب کتاب در هفت فصل به شرح ذیل تنظیم شده است:

از آنجایی که موضوع کتاب، تفسیر تربیتی قرآن است، در فصل اول، برخی مفاهیم کلیدی، همچون «تربیت» و «تفسیر تربیتی» کالبدشکافی شده و رابطه آن با مقولات دیگر و تاریخچه مباحث قرآن و تربیت، بیان گردیده است[۲].

منابع و مستندات مباحث تربی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.