پاورپوینت کتاب‌شناسی آسیب‌های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کتاب‌شناسی آسیب‌های اجتماعی دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کتاب‌شناسی آسیب‌های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کتاب‌شناسی آسیب‌های اجتماعی :

برای دیگر کاربردها، آسیب‌شناسی (ابهام زدایی) را ببینید.

کتاب‌شناسی آسیب‌های اجتماعی، اثر محمدعلی کرباسی، کتابی است که به روش توصیفی تهیه شده و با شیوه‌‌ای علمی و سازنده، اطلاعات سودمندی درباره پی‌آمدهای ویرانگر طلاق در سطح جامعه، در اختیار پژوهشگران قرار می‌‌‌دهد تا با علت‌یابی این آسیب اجتماعی، از آن جلوگیری کنند. نویسنده، کوتاهی در اعلام آمارهای طلاق را سبب پی‌آمدهای منفی می‌خواند و علت‌‌های این پدیده را بسیار می‌‌داند که باید همه آنها به‌طور دقیق و علمی بررسی شوند.

یکی از آسیب‌های اجتماعی که به‌شدت بر زن و مرد و فرزندان و کل جامعه اثرگذار است، طلاق است. پی‌آمدهای طلاق، هزینه‌های مادی و معنوی سنگینی را بر کل جامعه تحمیل می‌‌کند. آسیب‌شناسی طلاق و پیشگیری از آن تا حد امکان، بسیاری از این هزینه‌ها را کاهش می‌‌دهد. در این میان، بررسی علمی این پدیده و علل آن، آثار فقهی ـ حقوقی طلاق و راه پیشگیری و برخورد درست با این مشکل، می‌‌تواند راهکارها و دیدگاه‌‌های مناسبی را پیش‌‌ روی افراد جامعه، مسئولان و برنامه‌ریزان اجتماعی قرار دهد.

نویسنده در بخش پیش‌‌گفتار، پدیده طلاق را یک رویداد روان‌شناختی می‌‌داند، گرچه معتقد است که علوم دیگری مانند جامعه‌شناسی، حقوق، اقتصاد، زیست‌شناسی، آمار و… نیز در تحلیل و علت‌‌یابی این پدیده نقش بسیار مهمی دارند. به عقیده وی، طلاق در نوع ازدواج ریشه دارد. آسیب‌‌های اجتماعی طلاق، بیش از زن و مرد، فرزندان را تهدید می‌‌‌کند.

این کتاب‌شناسی به روش توصیفی تهیه شده و مجموعه آثار را تا انتهای نیمه اول سال ۱۳۸۰ هجری شمسی در بر می‌‌گیرد. نویسنده در مقدمه کتاب، پس از بیان روش پژوهش در تألیف این کتاب، منابع استفاده شده اعم از کتاب‌ها، مقاله‌‌ها، پایان‌نامه‌ها، روزنامه‌ها و نشریه‌‌ها را معرفی می‌‌‌کند و آمار و توضیح‌هایی درباره هر کدام می‌‌دهد. روش تحقیق در گردآوری این کتاب‌شناسی، روش کتاب‌‌خانه‌ای بوده و کتاب دارای پانزده فصل است.

فصل اول کتاب، به کلیات مسائل طلاق در ایران و جهان اختصاص دارد. در فصل دوم، نویسنده در زمینه تاریخ طلاق، منابعی با عنوان‌های طلاق در ایران باستان، قبل و بعد از اسلام و رابطه دی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.