پاورپوینت اعتراض النحویین للدلیل العقلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت اعتراض النحویین للدلیل العقلی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت اعتراض النحویین للدلیل العقلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت اعتراض النحویین للدلیل العقلی :

اعتراض النحویین للدلیل العقلی، اثر محمد بن عبدالرحمن بن عبدالله سبیهین، پژوهشی است پیرامون بررسی اعتراضات نحویون به تعلیلات و استدلالات عقلی در نحو.

نویسنده در مقدمه، وجه تسمیه این کتاب را مفصلا توضیح داده، از جمله در مورد قید «النحویین» به این نکته اشاره نموده است که این قید برای بیرون نمودن اعتراض غیر نحویان است که برخی از استدلال‌های عقلی نحوی را – از روی طعنه یا عدم آگاهی – ضعیف و سست توصیف نموده‌اند، بدون آنکه مدرکی پیرامون آن ارائه دهند و یا در مورد ظرایف تعلیلات نحوی، تحقیقی جامع انجام داده باشند.

قید «الدلیل العقلی» را مخرج ادله سماعی و اجماعی دانسته و با قید «فی البحث النحوی»، برخی از مسائلی که نحویون به آن پرداخته، ولی جزء مباحث نحوی نیستند را خارج کرده است؛ مانند برخی از اعتراضات لغوی و بلاغی به ادله نحوی که در دایره نقد لغوی ادبی می‌گنجند و به نحو مربوط نمی‌شوند[۱].

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.