پاورپوینت تراکم ونقش تراکم ساختمانی در چهره شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تراکم ونقش تراکم ساختمانی در چهره شهری دارای ۴۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تراکم ونقش تراکم ساختمانی در چهره شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تراکم ونقش تراکم ساختمانی در چهره شهری :

دانلود پاورپوینت تراکم ونقش تراکم ساختمانی در چهره شهری

تعداد اسلاید : ۴۳

قسمتی از متن اسلاید ها :

تراکم:

یکی از مهم ترین مسائلی که بسیاری از افراد ساکن در شهر با آن روبرو هستند مساله ی تراکم است. همه ما هر روز چند بار واژه تراکم را می شنویم نخستین معنایی که هر کس بعد از شنیدن کلمه تراکم در ذهن خود تصور می کند، انباشتگی و فشردگی است. تراکم به عنوان مقیاس اندازه گیری، جایگاه ویژه و گسترده ای در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های شهری دارد.

تراکم:تراکم را می توان به عنوان یک سیستم اندازه گیری تعریف کرد.سیستم اندازه گیری مزبور ما را قادر می سازد تا به یک شکل ریاضی و ساده تعداد افراد در سطح معینی از زمین را به عنوان <تراکم جمعیتی >یا مقدار زیربنای واقع در سطح معینی از زمین را به عنوان <تراکم ساختمانی>محاسبه وتعریف نماییم.

تعریف وطبقه بندی انواع تراکم بستگی مستقیم با کاربرد و هدف مورد نظر دارد به طور کلی برخی از صاحب نظران بر این عقیده اند که سه گونه تعبیر مختلف می توان از پژوهش های مرتبط با مفهوم تراکم ارائه کرد

۱.تراکم صرفا به منزله ی تعداد افراد یا تعداد واحد مسکونی موجود در یک محل تعبیر گردد.

۲تراکم به مثابه شاخص و میزان تفاوت و شکاف فرهنگی طبقات فقیر و غنی و به منزله ی سدی که مانع تحرک اجتماعی طبقات محروم جامعه می شود تعبیر گردد.

۳.تراکم از دیدگاه عدم توجه و بی تفاوتی ملی به یک مساله مهم و اساسی مورد تفسیر قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.