نقش آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی از منظر علم سنجی آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی از منظر علم سنجی آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی از منظر علم سنجی آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی از منظر علم سنجی آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی از منظر علم سنجی آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش های علمی :

زمینه و اهداف : هدف پژوهش حاضر واکاوی نقش و کاربرد آرشیوهای پزشکی و سلامت در پژوهش‌های علمی بر اساس موضوعات پژوهش‌های نمایه شده در WOS است.
مواد و روش کار : پژوهش حاضر از نوع توصیفی با رویکرد علم‌سنجی و روش تحلیل هم واژگانی و فن خوشه بندی سلسله مراتبی و نمودار راهبردی انجام شده است. جامعه پژوهش، پژوهش های مرتبط با آرشیو پزشکی است. نرم‌افزارهای HistCite، Bibexecl، UCINET، Execl و SPSS جهت تحلیل داده‌ها استفاده شده است.
یافته ها : در سه دهه اخیر تعداد ۳۲۳ پژوهش مرتبط بازیابی شد. انتشار پژوهش‌ها روندی افزایشی با میانگین نرخ رشد سالان ۳۴/۸۷% داشته است. کشور ایالات متحده و Univ Pittsburgh از نظر میزان انتشار و دریافت استناد جایگاه اول را کسب کرده‌اند. ایران با ۷ پژوهش جایگاه ۱۴ را دارد. حوزه GENERAL INTERNAL MEDICINE با ۴۱ پژوهش در میان ۸۸ حوز علمی مشارکت‌کننده، بیش‌ترین سهم را داشته است. کلیدواژه‏ mortality بیش‌ترین فراوانی را دارد. خوشه‌بندی هم‌ واژگانی در پژوهش‌های آرشیو پزشکی منجر به تشکیل ۷ خوشه شد. یافته‌های حاصل از محاسبه نمره تراکم و مرکزیت نشان داد «خوشه ۳: پزشکی هوشمند» دارای بیش‌ترین مرکزیت و «خوشه ۶: داده باز» دارای بالا‌ترین نمره تراکم است.
نتیجه‌گیری : آرشیوهای پزشکی نقش مهمی در کشف علل مرگ و میر و به دنبال آن کاهش مرگ و میر، پیشگیری از بیماری ها و خطرات و شیوع آنها، بهبود تشخیص ها، درمان ها و نهایتا ارتقای وضعیت نظام سلامت و بهداشت دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.